Jei tai padarysite teisingai jūsų reklamos pritrauks klientus
- ugniusmcks
- Jun 6, 2024
- 2 min read
Visas marketingas, kurį matėte televizoriuje ar socialinėse medijose jums netinka. Šiame straipsnyje jums atskleisiu kodėl taip yra ir kaip jums reikėtų planuoti ateities kampanijas, jog galėtumėte pritraukti dar daugiau klientų nei pritraukiate dabar.
Marketingo melas.
Dėl didelių įmonių įtakos (tokių kaip Coca-Cola, Twix, Old Spice), jūs galite susidaryti įspūdį, jog savo paslaugas ar produktus galite reklamuoti visiems...
…tačiau jums tai nėra tinkamas variantas dėl vienos priežasties. Šios įmonės turi milijoninius marketingo biudžetus ir gali leisti sau reklamuoti visoms įmanomoms žmonių grupėms.
Jų idėja yra ta, kad jūs pamatysite jų produktą parduotuvėje ir nuspresite jį nusipirkti vien dėl to, kad jį jau matėte televizoriuje ar socialinėse medijose.
Jiems nerūpi tiek, kiek JUMS, kad jų reklamos jiems ką nors grąžins. Jos jau yra gerai įsitvirtinusios įmonės ir šiuo metu joms reklamuotis praktiškai nereikia. Žmonės ir toliau pirks jų produktus, nesvarbu, ar pamatys baltąjį lokį, geriantį kolą, ar ne.
Dėl to, kad jūs skaitote šį straipsnį galiu drąsiai spėti, kad neturite milijono eurų reklamos biudžetui, tad leiskite man paaiškinti kaip jūs galite savo dabartinį biudžetą išnaudoti kaip įmanoma efektyviau.
Kaip maksimaliai išnaudoti savo biudžetą.
Smulkūs verslai neturi prabangos išleisti kelių milijonų eurų vien tam, kad sužinoti ar žmones išvis domina kuris nors produktas. Tiesą sakant, smulkūs verslai retai turi tūkstantį eurų tam, bet jei pritaikysite tai ką aš jums išduosiu jūs gausite gerus rezultatus su keliais šimtais eurų ar net mažiau.
Svarbiausias dalykas į kurį jums reikia susikoncentruoti yra jūsų auditorija. Visada yra šališkumas kam jūs parduodate. Tai gali būti lytis, tam tikra amžiaus grupė, gal jie turi specifinius susidomėjimus, kuriuos jūsų produktas ar paslauga siūlo.
Tarkim jūs pardavinėjate obuolius. Jūs turite geriausią obuolį kokį tik galima turėti, jūs jį pristatote geriausiai kaip tik įmanoma ir vis tiek jo niekas neperka. Tai gali būti todėl, kad jūs jį siūlote žmonėms, kurie valgo tik vištieną. Jiems obuolio nereikia.
Bet viskas pasikeičia, kai jūs jį siūlote žmonėms, kurie mėgsta obuolius.
Siūlykite tinkamai auditorijai.
Jūs kažkam sprendžiate problemą. Tai reiškia, kad jūs turėsite daug didesnius šansus, kad jūsų reklamos pritrauks klientus, jei jas rodysite žmonėms, kurie aktyviai ieško, kas jų problemą gali išspręsti.
Meta tai labai palengvina, ji leidžia pasirinkti kokiai auditorijai norite reklamuoti pagal pomėgius, susidomėjimus, amžių, lytį ir t. t..
Jei jūs kalbate savo potencialių klientų kalba bei puikiai žinote su kokia problema jie susiduria galite sukurti reklamą, kuri bus stipriai susijusi su jo dabartiniu sunkumu.
Jei tokiam žmogui parodysite ją, didelė tikimybė, kad jis savo galvoje pasakys „Ei, jis supranta mane, jis žino kas man neduoda ramybės“.
Tam reikės atlikti tam tikrus tyrimus. Tačiau galite pagreitinti šį procesą. Peržiūrėkite savo atsiliepimus. Pažiūrėkite kas juos palieka ar tai vyrai, moterys, jauni, seni, atkreipkite dėmesį kokią kalbą jie naudoja.
Peržiūrėkite savo konkurentų atsiliepimus. Tai yra geras būdas gauti dar daugiau informacijos. Kalbėkite jų kalba, žinokite jų susidomėjimus.
Tam prireiks laiko ir gerų apgalvotų spėjimų, bet galų gale jūsų reklamos pradės pritraukti daugiau klientų nei dabar. Jei jūs neturite pakankamai laiko tam, mes jums galime padėti. Parašykite mums el. paštu Ugnius@umedia.lt arba apsilankykite mūsų svetainėje ir sužinokite, kaip mes galime jums padėti.
Comments